אוכל בריא שילדים אוהבים
מאת תמר והילה   
Imageאחת הבעיות העיקריות בהתמודדות עם תזונת הילדים, היא העובדה שמה שהם וחבריהם אוהבים לאכול יותר מכל, הם בדרך כלל המאכלים הכי פחות בריאים, עתירי שומן, עתירי סוכר , מטוגנים, מכילים צבעי מאכל, חומרים משמרים ועוד. אז איך אפשר להכין להם את המאכלים שהם אוהבים בצורה קצת יותר בריאה?

 

 


אחת הבעיותהעיקריות בהתמודדות עם תזונת הילדים, היא העובדה שמה שהם וחבריהם אוהביםלאכול יותר מכל, הם בדרך כלל המאכלים הכי פחות בריאים, עתירי שומן, עתיריסוכר, מטוגנים, מכילים צבעי מאכל, חומרים משמרים ועוד. אז איך אפשר להכין להם אתהמאכלים שהם אוהבים בצורה קצת יותר בריאה?

לעיתים גםכשבחרנו בחומרי גלם בריאים ונקיים מחומרי הדברה, הורמונים, חומרים משמרים וצבעימאכל, אנחנו מוצאים את עצמנו ממתיקים, ממליחים, מטגנים ומקרימים אותם כי רק ככההילדים שלנו מוכנים לאכול.

איך אפשרלהכין שניצל בריא בלי לטגן ושעדיין יצא פריך? איך אפשר להכין את הקציצות שהילד הכיאוהב? איך מכינים חטיף אנרגיה מתוק, פנקייק ועוד. לפניכם 5 מתכונים למאכליםשהילדות שלנו אוהבות במיוחד:

קציצות בשר ללא טיגון

שניצל עוף ללא טיגון

פסטה ברוטב עגבניות

פנקייק אורגני

חטיפי אנרגיה תוצרתבית

המתכון שלעוגיות השומשום, הוא בסיס נפלא לייצירת חטיפי אנרגיה ביתיים. ניתן להוסיף בכל פעםפרי יבש אחר או אגוזים ובכך לשנות את הטעמים ולגוון. בחטיפי האנרגיה האלה יש חומריגלם איכותיים, אין מרגרינה וחומרים משמרים, אין צבעי מאכל, חומרי טעם וריח ועוד.

אפשר להשתמש בניירסנדוויץ, לתת לילדים לצייר על הצד החיצוני, ובעזרת הצד הפנימי לארוז את החטיף, כךשהילדים יוכלו לקחת אותו לגן, לבית הספר וכו' כשהוא ארוז בציור שלהם, (הם אוהביםאת זה מאד).

אנחנו נוסיףלספק לכם מידע פרקטי נוסף ואתם מוזמנים לשלוח לנו מתכונים בריאים ורעיונות משלכם ל: כתובת דואל זו מוגנת מדואר זבל, אתה צריך לאפשר Javascript בכדי לצפות בה  

מאת: תמרוהילה, הכתבה פורסמה במסגרת פרוייקט "ילדים זה בריאות" .